Великі розумові і статистичні навантаження в школі, відсутність додаткової рухової активності, малорухомий спосіб життя, нераціональне харчування, призводять до того, що в більшості школярів погіршується зір, діяльність серцево-судинної і дихальної системи, порушується обмін речовин, зменшується опірність організму до різних захворювань, що приводить до погіршення стану їхнього здоров'я.Тому у сучасних умовах важливим завданням родини і школи в роботі зміцнення здоров'я дітей є прищеплювання учням стійкого інтересу до занять фізичними вправами в школі і дома. У зв'язку з цим необхідно використовувати усі форми фізичного виховання в школі, а також самостійні заняття фізичними вправами вдома з метою підвищення рухової активності, зміцнення здоров'я та поліпшення фізичної підготовленості.

У процесі фізичного виховання школярів вирішуються різноманітні питання: виховуються морально - вольові якості особистості, виробляється необхідність в повсякденних заняттях фізичними вправами, формуються життєво важливі рухові дії та вміння виконувати їх в різноманітних умовах, розвиваються рухові якості. Але через нестачу часу, який по плану відводиться на фізичне виховання, вирішити ці питання тільки зусиллями школи неможливо. Адже організовані форми фізичного виховання, передбачені навчальним планом, складають в середньому 32% добової необхідності дитини, а спонтанні побутові рухи - 18%-20%. Тому тільки використання різних форм фізичного виховання в режимі дня, в позакласний та вільний час може заповнити нестачу рухової активності учнів.

Велику роль в фізичному вихованні школярів відіграють заняття фізичною культурою та спортом у різних гуртках, секціях. За останні роки у гімназії було зроблено немало для вдосконалення системи позакласних занять школярів фізичною культурою, спортом і туризмом.

Отож, для забезпечення рухової активності школярам необхідні додаткові заняття фізичними вправами. Виниклий дефіцит руху може бути ліквідований заняттями у шкільних спортивних гуртках і секціях, спортивних товариствах, на дитячих туристичних станціях, тощо. Також підвищити рівень рухової активності школярам допоможуть самостійні заняття фізичними вправами в позашкільний час. виконання ранкової гігієнічної гімнастики, заняття бігом, ходьбою на лижах, катання на ковзанах, велосипеді, та ін. Звідси і визначається одна з основних задач педагогів, батьків - залучення дітей до регулярного заняття фізичною культурою і спортом.

Орієнтовний план участі учнів гімназії у спортивних змаганнях навчального закладу, громади, області.

1. Загальногімназійні змагання між учнями молодших класів «Веселі старти» вересень
2. Загальногімназійна зарядка – руханка у рамках Дня фізичної культури і спорту вересень
3. Змагання з футболу вересень
4. Змагання з міні – футболу, турнір памяті Ю.Грача жовтень
5. Змагання з легкої атлетики жовтень, квітень
6. Загальногімназійні ігри «Козацькі забави» жовтень
7. Першість гімназії з шахів, шашок листопад
8. Зональні та фінальні змагання з баскетболу лютий
9. Зональні та фінальні змагання з волейболу лютий
10. Волейбольний турнір імені В.Пойдуна лютий
11. Змагання з легкоатлетичного кросу березень
12. Змагання «Старти надій» квітень
13. Загальногімназійні спортивні змагання «Мама, тато, я – спортивна сім’я» травень
14. Змагання з туризму та спортивного орієнтування травень
15. Зональні та фінальні змагання військово – патріотичної гри «Сокіл», «Джура» травень
Кiлькiсть переглядiв: 180

Афоризми

Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення - найбільш благородний, шлях наслідування - найбільш легкий і шлях особистого досвіду - найбільш важкий. Конфуцій

Найбільша помилка - вважати, що ти ніколи не помиляєшся.Томас Карлейль

Розум, без сумніву, перша умова для щастя. Софокл

Блаженство тіла - в здоров'ї, блаженство розуму - в знанні. Фалес Мілетський

Слово належить на половину тому, хто говорить, і на половину тому, хто слухає. Мішель Монтень

Посміхнись

На корпоративі в школі побилися фізрук і вчитель праці. Переміг вчитель праці, оскільки карате – це карате, а молоток – це молоток.
Батько Вовочці:
- Двійку виправив?
- Виправив!
- А ну, покажи!
- Ось!
- Ну хто ж так виправляє? ! Дай-но сюди!

У класі:
- Сьогодні у нас буде контрольна.
- А калькулятором користуватися можна?
- Так, можна.
- А транспортиром?
- Транспортиром також можна. Отже, записуємо тему контрольної: “Війни Риму з Карфагеном”.
Шкільний вчитель говорить колезі:
- Hі, працювати стало зовсім неможливо. Учитель боїться директора. Директор-інспектора. Інспектор-перевіряючих з міністерства. Міністр-батьків. Батьки бояться дітей. І тільки діти нікого не бояться ...
Дата останньої зміни 04 Грудня 2019
Цей сайт безкоштовний!